Marketing internetowy


E-marketing jest nadal dość kontrowersyjnym tematem, ponieważ nikomu nie udało się zjednoczyć różne teorie wokół niego, ale jest jedna rzecz, na której nie ma żadnych wątpliwości - że e-marketingu po raz pierwszy pojawił się w formie różnych technikach przez firmy PIONEER sprzedających swoje produkty za pośrednictwem Internetu w początku lat 90.
Wokół tych nowych technik marketingowych tworzonych przez sklepów internetowych i wspieranych przez internet szybko urodziła wymiaru na nowo tego, co wiedzieliśmy od marketingu:e - Marketing (elektroniczny Marketing ) . Istnieje wiele definicji tego, co jest e - marketing ,najprostszy i najkrótszy są formułowane przez Marka Sceats : Marketing e - Marketingis , że korzysta z Internetu jako nośnika manifestacji. Według definicji pochodzi z grupy CISCOspecialists : e -marketing to suma wszystkich rodzajów działalności biznesowych za pośrednictwem Internetu w celu znalezienia , przyciągnięcie , wygrywając i zachowaniu konsumentów. E-mail jest bardzo uniwersalny nośnik . Formaty wynosić od SimpleText do HTML i ich media . Zawartość może być jeden - uniwersalne wszystkie lub wysoce zindywidualizowane . Może składać się z częstotliwości stałych , krótkich odstępach czasu lub sporadycznych odstępach czasu , z transmisjami occurringonly gdy coś warty opublikowania przychodzi . Wyrafinowanie ( i koszty ) mogą być bardzo niskie lub bardzo wysokie .


Wraz z mocą poczty elektronicznej jest nadużywanie e-mail, powszechnie znany jako spam. Czy e-mail spam uznawane marketingowy? Technicznie, odpowiedź jest chyba tak, ale to nie on jest odpowiedzialny za e-mail marketing. Podczas gdy niektóre odróżniają marketing uprawnień i e-mail spam, spam jest rzeczywiście poważnym zagrożeniem dla legalnych osób, które wykorzystują e-marketing, jak ogromna ilość wiadomości mogłaby być mniej skuteczna.