Diagram marketingu



Pojawienie się Internetu zwiastował początek zmian zamiatanie na sposób, w jaki przedsiębiorstwa interakcji z konsumentami.
Tradycyjnie marki wyda wiadomość dla konsumentów w nadziei wywarcia wpływu na ich decyzje zakupowe. Ale Internet zmienił reguły gry poprzez wprowadzenie kontroli, co konsumenci zobaczyć w swoje ręce. I co ludzie nie chcą widzieć to reklama, spam i marketingu jawne.
Konsumenci odkrywają to, co chcą łatwiej i uczenia się, jak uniknąć tego, co nie chcą się lepiej. Jeśli firma będzie się rozwijać, to ważne jest, aby to rozpoznać i dostosować.
Reklama tradycyjna jest ulica jednokierunkowa, który dostarcza wiadomości do odbiorców.Więcej organizacja może narażać się na potencjalnych klientów, tym bardziej prawdopodobne będą widzieć zyski. Ale istnieją znaczne wady tej metody, z których nie najmniej jest to, że jest to drogie, a ludzie są bardzo biegli w filtrując go....